tisdag 24 november 2009

Roligt

Något jag höll på med en liten stund på tåget på väg ner till Stockholm.
Så gjorde jag ett test som var i Vecko Revyn. De är ett par test. Jag och Anki var ett par.
Testet var en Personlighetstyp.
Så här var resultaten
Anki: Förhandlaren
Dina vänner och din familj betyder allt för dig. Du delar gärna med dig av dina innersta tankar och känslor och du uppmuntrar också andra personer att öppna sig och nå sina mål. Du är bra på att se ett sammanhang och är skicklig att läsa mellan raderna.
min kommentar: Tycker att de låter som den Angelica jag känner.
Jag: Ledaren
Att ärlighet varar längst ar din bestämda åsikt och du säger alltid vad du tycker och är bra på att fatta logiska beslut. Du är självständig och en riktig tävlingsmänniska som inte har något emot att tävla i kärlek. För dig är de viktigt att åstadkomma något här i livet, vilket gör att du vågar satsa och att du nästan alltid lyckas. Att följa regler är inte riktigt din grej och du umgås hellre med några få vänner än i stor grupp.
min kommentar:Det som inte stämde var att jag är inte en sån stor tävlingsmänniska. Och jag säger faktiskt inte alltid allt jag tycker. Och jag gillar att följa regler.

Hur passar då vi tillsammans undrar ni. Jo, De är de roliga. Jag och Anki tycker att de passar jätte bra!
Här är det:
Hur passar ni ihop?:

Trots att ni är fullständigt olika som personer kompletterar ni varandra på ett bra sätt. Förhandlaren ser alla vinklar och vrår och ledaren är duktig på att fatta beslut. Tillsammans löser ni de flesta problem.
Tips:
Ledaren bör regelbundet uttrycka sina känslor för förhandlaren och för förhandlaren är de viktigt att inte ta det personligt om ledaren fokuserar mycket på sitt jobb eller sina fritidsintressen.
min kommentar: Känns ganska likt. Angelica ser allt och jag fattar beslut fort.(jag och min pappa är lika på de sättet medans mamma och petter är värdelösa på de).

Inga kommentarer: