fredag 6 november 2009

Fredag

Idag. Har jag varit på turistbyrån som vanligt.
Gud vad jag kommer sakna att vara där.
Idag fixade jag fler kunder själv med biljett bokning: swebuss, hockey, julshow, buddy Holly.
älskar att stå där och skriva ut biljetter och ta betalt.
En riktig liten kick.

Kom hem och for till stelpa och spruta på bluespray. Dålig väder så jag har inte skrittat henne något sen i onsdags. Lite jobbigt.

Sen åkte jag mot sommarland och dit niklas bor. Har spelat Guitar Hero och kollat på Transformers. Den här gången sov jag ingenting. Frida sa något precis när jag började slumra in men höll mig vaken.
Ja de är väl typ det.
Kom hem alldelens nyss.
Får se om jag åker till mora över dagen och handlar jacka eller något imorron.
Nu ska jag sova tills jag vaknar iallafall.
och ska läsa Charlie and the chocolate factory!

Inga kommentarer: