fredag 27 november 2009

eller

1: Hellre förlora vänster arm eller vänster ben
2: Kunna tala alla världens språk eller kunna prata med djur
3: Ha världens största blogg eller vara världens bästa nätpokerspelare
4: Att vara med i en dokusåpa eller förlora sitt vänstra lillfinger
5: Kunna vara osynlig eller kunna flyga
6: Att alltid äta snabbmat resten av livet eller aldrig mer äta kött (vegatarianer får inte svara och ja, fisk och kyckling räknas som kött)
7: Dö inom ett år eller aldrig dö
8: Vara världens klokaste eller världens smartaste
9: Pippi Långstrump eller Ninjai, the little ninja
10: Att aldrig mer få surfa på nätet eller aldrig mer simma i havet
11: Att veta alla livets mysterier eller att inte veta alla livets mysterier
12: Alla barn i världen får en ordentlig skolgång eller att media plötsligt bara rapporterar sanningen utan dold agenda


Jag har tjockmarkerat allt jag skulle ha valt! :)
Obs. fråga 7. att jag endast aldrig vill dö om jag stannar i ålder. Runt 20 eller något. Inte om jag ska bli äldre.. och vara 150 och se ut som 150.

Inga kommentarer: