lördag 19 september 2009

Lördag

Det här var ju roligt.. Hade skrivit massor. Så skulle jag kopiera ut det och klistra in..
Då funkar de inte. All min text har försvunnit. Börjar om lite snabbt.

Igår hade jag det jätte trevligt. Gick och kollade på Leksand - Växjö med Angie och Emelie.
Det gick bra. 4-0. Säsongen ska börja bra och gå ut hårdare. Kommer nog hänga med lite bättre den här säsongen...not. eller lite kanske.
Sen for vi hem till mig och spelade wii hela natten lång. Pratade om allt också nästan. Vart ensam runt 03.00 inatt. treeevligt.
Idag vaknade jag runt 9. For och handlade frukost på en gång.
Sen vid 11 tog jag grodan och åkte till stallet. Har fixat hö och lite sånt galet. Åt lunch och sen var de bara att ut igen. Jag, Pernilla, Maria och Sara for ut och red.
Vilket underbart väder de var. Var i t-shirt hela dagen tills vi for ut och red.
Red iallafall till Siljan och badade. Älskar att bada där. Sandstrand hela vägen så man behöver inte vara rädd för stenar. Travade och galopperade. Känns som om jag vart blötare än Stelpa.
:)
Red hemmåt. Tog ungefär 2 timmar. En perfekt lördags ridtur vart de.
När vi kom hem vart de kladdkaka och grädde.. Jätte gott!
Kom hem till mig vid 18.00. Satte mig och fixade in bilder. Har försökt förminska bilderna i photoshop men får inte till det. Pappa hjälpte mig.. Kom på en lösning tillslut och ändrade i Paint. Super enkelt. Bara 3 klick iväg. De får bli picasa3 och paint som blir mina bildregerings program.
Enkelt och snabbt.. Men picasa hakar sig ibland.. ska nog installera om det.
Jonas tycker jag ska ut och hitta på något. Men jag tycker att jag är värd att stanna inne efter 7 timmar utomhus hos hästarna.
Funderar på att bara kolla färdigt på Kenny Starfighter och äta glass.. :)


Inga kommentarer: