fredag 11 september 2009

Fredag

Sitter i skolan och ska skriva en redovisning om framtiden.
Vet inte riktigt vad jag ska välja.
Ska jag skriva om min 'fantasi'framtid.
Ska jag skriva om jordensframtid.
Modets framtid.

Enklast är de om jag skriver om min egna fantsi framtid.
..får hitta på något.
Ska iallafall hålla redovisning i ca 5 min. Träna inför nationella nästa år.

Hursomhelst.
Vi hade öppet i skolan igår. Jag var i köket i ca 10 tim. Även fasst vi bara var halv klass så var halva klassen borta. Så vi var 6 st.
Jag hade nog de bästa tycker jag.
Creme Ninon och Champagnesorbet
2 flaskor champagne gick de åt.
och jädrar vad gott det var. Åt från typ kl 3 till halv 10. Lite små snuttar då och då.
Finns super bilder hos Angie. Måste även ge en pik att ni ska kolla designen. Hon är stolt över den:)

Känns som om jag måste få hit internet snart..eller hit och hit. inte till skolan utan hem till mig.
Och idag ska vi till rättvik och fota drinkar till parteyboken.
Ska bli hur roligt som helst,hoppas jag på.
men nu ska vi äta lunch.

hej med er.

Inga kommentarer: