lördag 12 september 2009

lördag

Imorrse fick jag ta bilen och köra Andrea till Dala Järna. För Plarre och de var lite sena. Stanna kvar där och alla tyckte jag var sjuk i huvudet. Men jag ville inte hem och sova.
Men åkte hem och sov sen ändå..Kvart över 1 kom jag iväg och tömkörde stelpan en stund. gick jätte bra. höger varv gick de jätte fint:) jätte stolt över henne.
Kom och och lagade ordentlig mat..Kött och potatissallad..med gurka faktiskt. hade körsbärs tomater också men dom äter jag inte..bara för syns skull.
Sen överaskade vi kajsa.
Och de vart verkligen överaskning också. jätte roligt:)
I'm so me spelade. inte mina favoriter men killarna var väl roliga.

Och nu sitter jag,andra och carro hos pernilla och ska snart på lucky.
har tvn som dator skärm. Ganska jobbigt.. Men de funkar.
Hursomhelst.

har inte så mycket att skriva.
Nya bilder på angelicas blogg på drinkar vi ska ha med i partey boken.
Huuuur fina som helst. :)


Inga kommentarer: