måndag 28 september 2009

Måndag

Sitter och kollar på Anna Anka när hon är med i Aschberg.
Vet inte vad man ska säga om henne.
Jobbig dialekt.
Annars har jag varit i skolan.
Skulle springa konditionstest. men jag hoppade de. Skulle ha sprungit runt runt som någon jäkla kanin.
Så har jag aldrig gillat när någon kollar på när jag utövar idrott.
Redan när jag var mindre och red runt på ridlektion så har jag inte gillat att folk satt på läktaren. Helt ärlig gillar jag inte över huvud taget att rida när någon kollar på. Inte ens när jag rider lektion. När Carina kollar på mig så blir jag så nervös och rider inte på topp. Men just nu känner jag att jag måste träna inför tränare.
Men hursomhelst, därför gillar jag inte att tävla heller.

Har hunnit rida också. Kände att de började regna när jag hämtade Stelpa i hagen. Några droppar men sket i de och gick och borsta och sadla. Så så precis när jag skulle sitta upp så började regna men då var jag redan på väg så red iväg. Började spöregna. Tack.
Och när jag kom tillbaka 20-30 min så slutade de. Just min tur.
Och nu vill jag sova.

Inga kommentarer: