onsdag 30 september 2009

Onsdag

Idag har jag varit i skolan. Som vanligt.
Hotell lektion hela dagen. Med mellanrum för livsmedelsgrejen och nu på slutet hade vi guide och reseledar fördjupning.
Har kollat på apu platser.
För v 45-47 så ska jag söka plats på Leksands turistbyrå. Ska dit imorron efterskolan och kolla upp de.
ang i vår har jag tänkt hur mycket som helst.
Tror jag hoppar över spanien. Eftersom jag inte vill vara i servering/restaurang och de blir svårt att vara på något hotell.
Tror jag ska försöka komma till globen och någon intressant avdelning där.
Ska kolla runt när jag får tid. Har ganska mycket för mig nu.

I helgen åker jag till stockholm igen.
Ska kolla på Strakur, prata med carina om träning och shoppa lite till.
Får se när jag anländer till älvdalen igen.

Inga kommentarer: