söndag 20 september 2009

Söndag eftermiddag

Hallå. Sitter här och lyssnar på p3. och de är pang prego tyvärr så ska byta kanal..
Blev the Voice istället.
Kollade på Kenny Starfighter igår. Insåg att jag bara hade 30 min kvar av filmen.
men de vart lagomt. Slocknade efter det.
Åt min smultron glass. HUR GOTT SOM HELST!
usch vad gott de var.

Idag har jag varit och ridit iallafall. Tog en tölt dag. Kändes så där. Var bättre hemma i älvdalen i sommras.
Får se hur de går. men ska öka antalet dagar med tölten och träna träna träna.
Hon gör ju sitt bästa hoppas jag på.

Nu ska jag packa ihop lite mat och fara till Angie och göra pannkakor och kolla på män som hatar kvinnor. Får se om jag vågar sova sen ;)
Blir kanske en sväng till rättvik också om petter ska ha sin ipod sladd :(
Så måste jag träna lite religon också. Etik och moral. Alla dom där reglerna och sånt. De går nog bra.

Inga kommentarer: