söndag 27 september 2009

klarar inte av de

Idag har jag spelat wii någon timme. Det nya Sport Resort spelet. Har skjutit både, åkt jetski, wakeboard, paddlat kanot och cyklat och allt sånt där.
Och precis innan jag ska åka iväg så ser jag Grey's Anatomy på tv. Jag verkligen kastar mig mot tv och stänger av. Klarar inte av det avsnittet. Vill inte tänka på de.
Sitter hos Angelica nu. Hon sitter och kollar på det.
Jag har fortfarande minnet från när jag såg avsnittet i våras hur allt är och hur det kändes.
Om hur jag när först upptäckte att de var George och sen när Meredith upptäkte att de var han. De man får se på reklamen.
De lilla jag hörde nu när de var på tv.
Sitter och håller för öronen och vill inte lyssna.
Jag klarar inte av de.
De är den senaste gången jag grät.
Jag har inte gråtit på hela sommaren.
Men de brast lite igår när vi satt och pratade.
usch...

Inga kommentarer: