torsdag 6 augusti 2009

torsdag

Sitter och kollar på Scarred på mtv. Idag är de the worst of the worst....alltså de värsta av de värsta..och jag hatar de här pogramet. Men sitter ändå och kollar och hör hur ben knäcks av och ben,fötter armar,fingrar sticker åt alla håll..

filmat från någon tv. hittade inte de någon annan...men de här är den värst. får nästan lov att hålla för öronen och blunda.

Annars har jag inte gjort så mycket idag.
Eftersom de var soligt och jag är ledig så sooolade jag..läste ut Hollywood fruar.
Var ute och red också.
Måste även hitta stallplats..finns ju verkligen ingenstanns i hela jävla leksand.
om de gör de ligger de långt bort och de är inte så trevligt att upp och hoppa mitt i vintern kl 5 och gå några kilometer för att ta ut ett gäng hästar och tillbaka igen..
om de blir så så kommer jag troligen lite sent till skolan.
aja.. :/

Får se om de blir beach-volleyboll turnering imorron då:)
Ska troligen åka ner och checka läget.

Och ang Partille-Johnny eller Täbbz or whatevah.
Stackars killar som varit med i expressen.
Säger bara som någon annan har skrivit ang deras kommentar:De kallar oss feminina bara för vi bryr oss om hur vi ser ut. Men på stan ser man hur tjejerna tittar på en. Det första de tittar på är håret. Sen tittar de längs benen och när de ser att man har tofsar där, då ler dom bara,
De första de kollar på:Håret och allt jädra wax som är där i. Usch
Sen på snoddarna som ska vara i håret ..De ser bara för jävligt ut.
Ni har blivit lurade.
(sök på partille-johnny så får ni se)

Inga kommentarer: