söndag 2 augusti 2009

söndag

är lite trött idag faktiskt.
gaalen natt :P
jobbade också gjorde jag gick jätte bra.
gick på cola hemmåt,haha.
Berättade jag förresten att Rolandz var och åt frukost hos oss i fredags.

Ligger och kollar på Exiled. De är ett antal flickor/pojkar som varit med i My Super Sweet 16.
Så åker dom bort till mindre lyckade land.
Och idag är de Meleny som åker till Peru.
De värsta var de tog en Marsvin. och nackade de. på mtv och allt. Man fick se den flådd och grillad. De var hemskt.
och de är typ lyx mat för dom. Fick lov att kolla bort.
Men nu ska jag nog lägga mig och sova och lite sånt.
jobb imorron igen.
drygt.
Är vädligt snorig

Att angelica alltid ska komma på mina väldigt påhittiga kommentars namn på hennes blogg;P

1 kommentar:

anki sa...

hahah, men du, det står IP-nummer under varje kommentar ;) dessutom ser jag när det är du som har skrivit, det snackade vi ju om förut att jag gör!