söndag 16 augusti 2009

söndag

Vad har jag gjort hela helgen?
Ganska mycket faktiskt.
I fredagsjobbade jag som vanligt, åt jag pizza,ganska gott. Har lite svårt att tugga med ny ställning i munnen.Annars hade de varit godare. De andra åt kräftor som inte jag äter. Äter somsagt inte skaldjur.

Lördags jobbade jag.
Kämpade på och åkte sen till Leksand med Linnea och Amanda.
Hade riktigt roligt. Kollade på hockey. Jag kollade mest på alla människor.

Idag jobbade jag.
De har varit ganska mycket jobb nu i sommar. de är inte klokt,madicken.
Vart iaf kvar till 4. Så de har varit en ganska seg dag. :/
jag fick lov att stanna kvar och diska.
Men de vart mest mellan 3-4,innan satt jag och läste någon hotell tidning..åt kakor och lite sånt där.
Min sista dag för övrigt. ska jobba om 2 veckor igen,men de är bara en dag:)

Leksand för hoppnings vis mån el tisdag så jag får flytta ner alla saker.
Flytthjälp,tack? :)
Får se hur de blir.

Inga kommentarer: