tisdag 4 augusti 2009

tisdag

Vart lite inlägg idag. Har haft tråkigt.
Har inte ens ridit..Dåligt gjort av mig. Känner mig jätte jätte dålig. Men imorron! Då jäklar.
Stelpa blir så glad när hon tror att jag ska komma och ta henne ifrån hagen men så kommer flugmedels burken upp och den tycker hon inte om :(
Men lovade henne att imorron så ska jag ta en tur.
Funderar på intervall på monztabanan.

En rolig sak jag har kommit på..när jag pratar med min bror på telefon så låter halva samtalet:
''va? va? Va? va?''
Kanske inte varje gång men hälfen av dem är de iaf.
Vi har kraften att kommunicera med varandra.

Sitter och kollar på Kate & Leopold.
Hur bra som helst..eller..spelar in den. Har inte tid att kolla nu. Ska upp tidigt imorron.
Kommer ihåg första gången jag såg den. På planet till eller ifrån Kreta för några år sedan.


haha..sjukt
vi ska till ryssa
en sväng till orsa
en hutt i nusnäs
ett ligg i våmhus
en dans i färnäs
en bärs i vika
en snus i vattnäs
sen hem till fjällan

Inga kommentarer: