onsdag 5 augusti 2009

onsdag

jobbade idag..igen.
Spanade in en kille i måndags. typ världens mysigaste rumpa såg han ut att ha..haha och snacka inte ens om ryggen. haha :P
Och de tryktet(för vi är typ två grupper som jobbar och den andra gruppen jobbade igår) hade visst spridit sig så idag så berättade dom att min kille var ute i matsalen..Så när jag kom ut så var han där..tyvärr inte i mjukisbyxor men shorts funkade nästan lika bra.

I want some chocolate in my milk
gick till tandregleringen.
Gjorde precis som jag pratade om här om dagen. Skulle ju vara där 11.30
Bara de att jag säger halv 11 då.
Så kom dit för tidigt.
Men fick gå in ändå. Satte in ett par snoddar som gick på 10 sek.

jobbade vidare sen.
Färdiga till 2 eller något.
skiit skönt. shoppade lite..
ovanligt...verkar handla lite varje dag.
Nä men idag vart de mat..och lite sånt.
Så red jag faktiskt. Stelpa vart jätte glad. Intervall tränade på banan. Även en rullskridsko åkare var där och for runt.
aja. svettigt vart de:) ganska rejält. skit varmt var de. Skummade om henne till slut. stackarn. Men vattnade henne med vattenkannan..hade ingen hink för den åt hon mat ur :P
Kom hem till 8. Åt mat..riktig mat den här gången. Har inte varit så hungrig de senaste dagarna.
Men nu är jag leeedig i 4 dagar framåt..
kooom till miiiig!

Kan tillomed köra och hämta den som har lust :)

1 kommentar:

anki sa...

"I want some chocolate in my milk"?! hahahahah