måndag 17 augusti 2009

måndag

min första lediga dag. Hur skönt som helst.
Men känns som jag jobbat. Varit och plockat ner hage halva dagen. fixade så trådarna var raka och allt.
Sen red jag en stund. på en trött häst som förvandlades när jag satte mig upp,som vanligt.
Blir hur pigg som helst så fort jag sätter mig på henne. Känner alla musklerna på helspänn och hon vill bara skjuta iväg. Så red upp för berget. Galoppera 4 km på raken typ. Men skritt i ner förs backarna. Hon vägrade göra annat. Flåsade men skulle ändå på.
Får ha på mig alla skydds grejor jag har efter att hon får stå i 1½ vecka nu. Tar ner henne till leksand nästa helg. Lite trist men men.

Helt slut.

Orkar verkligen ingenting nu. vill ha 2 veckors sommarlov. Har hur mycket att planera som helst men orkar inte. skjuter upp allt till sista minuten.
Och nu ner till stockholm snart då.
Vill hinna träffa farmor och farfar. :( Har inte sett dom sen påskas tror jag?
jösses. vill inte tänka på de.inte prata om de heller.
Vill hinna ut till skokloster också,men får nästan lov att skippa de kanske?
Får ta en helg i september.

Inatt kommer jag sova gott.

Inga kommentarer: