fredag 7 augusti 2009

fredag/lördag

Hej.
I fredags,igår (kl är 00.50) typ.
jädrar..allt raderades..skriver kort.
fredags morron:hästar och lite sånt.
ner på bynn.hämtade upp petter,mackan.ida och linnea och drog på volleyboll turnering. jag var inte med.
men de var väl typ 6 lag. riktigt roligt.
Sen for jag och henke och 2 till(?) och hämtade en båt i någon sjö långt upp i.
Kan säga att jag borde ha övningkört med henke innan jag fick kör kort. faktsikt. även fasst han dragit i sig några öl så lärde jag mig mkt:)
Sen ner igen och fixa lite. sen for jag till idas mamma där alla var. så hängde med dem till kl 12.
så gick jag,petter o ida och spybar kidsen(haha) ner på parken..
Men jag vände och åkte hem. Vi tar de där imorron. Kände faktiskt inte för att pröjsa 220 kr för ingenting.

Inga kommentarer: