måndag 10 augusti 2009

måndag

har fixat så jag har ett ordentligt bank kort nu:)
Hade hur roligt som helst och kollade runt på internetbank och allt.
Visade sig att jag hade lite pengar som jag inte visste att jag hade...ränt pengar.
Så flyttade över dom och lite sånt.
Om de inte hade varit så krångligt hade jag velat jobba på en bank eller Wall Street? :)

Nä. Men iaf
I lördags då.
Var hemma typ hela dagen och bråkade med Stelpa och kollade på Prison Break.
kan säga att man gråter skit mycket till typ sista avsnittet. :(
Så smart som jag brukar vara så läste jag innan på wikipedia om vad som hände och lite sånt..skulle inte ha gjort de. Men iaf. Grät floder.
Så typ direkt efteråt ringde Ida och vela att jag skulle skjutsa hem henne och petter ifrån Henke.
Så kom ner dit och var rödgråten runt ögonen:P
haha.
Sen åkte jag ner på byn igen och hamnade med petter,ida,mackan,mikaela och daniel..Hade himla roligt.
Gick ner på parken också..Var väl där kanske en halv timme..
Så hände de som inte fick hända.
Någon kille(hade ingen aning om vem de var) spydde ner mig! usch :'(
halva jackan vart förstörd och luktade skit.
Så åkte hem.
Inte alls roligt. Den kvällen vart helt förstörd.
Aja...får smussla mig in i deras gäng någon annan helg igen :)

Och idag har jag jobbat. Jätte enkelt. Skötte typ allt själv fram till kl 9 då de vart lite mycket.
Vi var bara 3 idag,men var färdiga till halv 12. Fantastiskt!
typ bara 140 gäster.
Emelies sista dag var de också,vem ska jag nu sjunga med på dagarna?
Hur som helst.
Min sista vecka är de också.!
Ledig tis-ons och sen jobbar jag till söndag.
Ska blir HUR skönt som helst.
Leksand nästa vecka!

1 kommentar:

Anki sa...

leksand nästa vecka?! RIMBO nästa vecka!!!