lördag 23 juli 2011

Lördag

Kom hem lite dragen i natt och började skriva ett inlägg här inne som jag inte orkade avsluta. Eller rättare sagt, jag orkade knappt börja
   "England känns lite mer avskärmat ifrån s.."
Jag tror att jag skulle skriva Sverige och kanske något om Norge som jag inte hade någon aning om vad som händer. De enda jag läser är från Facebook och alla som tänder ljus osv. Här läste jag 1-2sidor i Daily Mail när jag åt lunch på the white horse, då det mesta tar upp med stora bilder på en kvinna med blod i hela ansiktet och en ö. Men pratade precis med mamma och det verkar vara ganska stort faktiskt. Regeringshus och ungdomar och allt vad de är. Himla sorligt är det. Fattar fortfarande inte om det är terrordåd eller bara en sjuk människa som gjorde allt det där.
   Men som sagt, man är jäkligt avskärmad ifrån skandinavien. Pratade med Milla om bombdådet igår på en power walk och då var de bara någon död och sen började jag om självmordsbombaren i Stockholm innan jul om hon inte ens visste om. Kanske dags att börja läsa tidningarna faktiskt.

Hade varit lite roligt om jag fortsatt skriva inatt för nu är jag lite nyfiken vad som rörde sig i huvudet

Inga kommentarer: