fredag 15 juli 2011

Fredag

Som en liten tröst på min lackande uppdaterande så kan jag lägga in en liten finurlig bild som tröst.
Man vet inte riktigt om hon är är bakochfram.

Annars händer det inte så mycket faktiskt. jobbar 11h eller mer för det är skollov så har Oscar hela dagarna ungefär. puben på kvällarna. Trodde det skulle bli mindre nu när Miisa är i Frankrike men nä, kom i säng kl 1 igår. Så förlåt mamma och pappa, jag gick inte i säng efter att lämnat er. Skulle bara in och säga hej på the  horse och stannade där till 11.30 och har ingen mottagning där så kunde inte texta er att komma ner.
Men ni får vara glada för idag ska jag vara med er hela dagen. Till ikväll då för då ska jag med Milla. Men ni kommer inte läsa det här förens då. Gå på de Oddfolks i mitten av byn, där är den äldre generationen tror jag. Jag ska inte till the horse troligtvis.

Inga kommentarer: