söndag 17 juli 2011

Helgen

Jag trodde att jag skulle få en lugn vecka efter att Miisa dragit, vilket pekade åt andra hållet.
Barnvakt på onsdagen var väl lugnt men kom inte hem förens närmare 12.
Torsdag åt jag cheesecake med mamma och pappa på deras hotell och for in för en "liten" pratstund på puben vilket resulterade i att jag stannade där till 11.30.
Fredag var de heldag med mina föräldrar, Arundel Castle, Little Hampton och Bognor Regis med slut destination the White Horse och middag.
Efter middag åkte jag till Rising Sun och mötte upp Milla och de gänget. Kom i säng relativt tidigt om jag inte besämt mig för att duscha till kl 1 på natten.
Lördag var jag i Horsham någon timme och handlade lite mera födelsedags presenter till Matilda som fyllde 6år. Vart filmerna Spirit och Busungarna. Vart även medlem på HMV-club. Att jag inte kan säga nej.
Sedan BBQ hos Will och sen beerfestival i West Chilt. Där vart det lite mycket dricka för hälsan men när en pint kostar £3 så är de ganska lätt hänt.
Så nu sitter jag här, redo för en till kväll i tältet och sen puben. Tror det är bra att jag nog åker hem för att vila upp mig snart kanske!

Inga kommentarer: