onsdag 6 juli 2011

3D

Nu kan jag försöka berätta om helgen.

Fredag
Jobbade på som vanligt ungefär. Åkte till the Moon i Storrington lite före 9 för en cola där.
Vidare till Nutbourne och the Rising Sun för cola och en öl där. Inte världens bästa kväll där men iallafall.
Sista pub anhalten vart the White Horse i Pulborough där jag faktiskt inte riktigt kommer ihåg allt. Drack vatten kanske? Eller en Cola kanske det vart. Inget annat. Vet att jag taggade Miisa på tequila shot med George iallafall.
  Var inte supertaggad med vid drog iväg till Thursdays och anlände där kl 2 och dansade till kl 4.
 1 bilkrash och 1 tim senare så möts vi av det här, West Sussex finaste vy. Soluppgång. Solen är där bakom trädet.
Lördag
Så drog vi till McDonalds och jag kom i säng kl 7am.
   Två timmar senare, kl 9am gick jag upp. Rösten är skit men det struntar jag i. Tar bilen och drar mig sydväst för att plocka upp Sofia. Precis innan Chichester kommer jag underfun med att det är festival of Speed i Goodwood så står i bilkö 45 min. Plockar upp Sofia och åker till South Hampton och IKEAAA!
  På kvällen, utan röst m.m åker jag till the Horse för att möta upp Will, James och Katie för en liiten stund. Vart kvar där till kl 1am..


Sofias första svenska måltid.

Portsmouth Harbor
Söndag
Litet mötes springande sen pubarna för att umgås. Åt supergod hamburgare på the Rising sun.

Måndag
Mötte James och Miisa på puben och vi delade på världens godaste Banoffee pie.


Tisdag
bio - Transformers 3

 

Tusan att det står att man inte ska använda dom som solglasögon. Hade ju varit lite fräshigt ändå.

Inga kommentarer: