tisdag 23 november 2010

Sälen

Tog en dags tripp till Sälen och GUD vad jag älskar det.
På vägen upp (fick inte in Starstukk och If we ever meet again så det sög ju) får man så himla mycket flashbacks. Upp på fjället och till Högis där jag hittade Susanna och fick se ett riktigt personalboende. Det var intressant. Vi åkte ner till byn och fikade på turistbyrån med Kerstion och AnnChristine och den nya arbetaren. Satt där säkert 1½tim. Så åkte vi till Experium och åt hamburgare och kollade på Leksand - Örebro på storbilden. Sen tog jag bilen till gubbmyren och Andrea och satt där ett tag och pratade.

Och ÅH vad jag ville upp dit i vinter. Ångrade mig jätte mycket för valet jag gjort men det är för att jag åkte upp och fick se allt och komma ihåg hur sjukt kul vi hade och att jag trivdes som Gingy på en sommaräng.
Men nu ångrar jag ändå inte att jag åker iväg på lördag. Verkligen inte. Efter 6 år så blir min dröm sann :)
Blir väl Aspen eller Whistler Mountain i USA någon annan säsong om inte Sälen lockar för mycket.
Men vi ses till jul!

Inga kommentarer: