söndag 21 november 2010

Städ dag

15 par skor har jag. Och då har jag räknat bort alla sandaler, idrottskor och de 3 trasiga paren. Och ändå har jag bara 2 par som jag använder. 1 par vinterskor från förra eller förrförra året? Jag måste ha ett par till iår!
Som jag sa till Frida när vi var i Borlänge i torsdags så behöver man alltid ett par skor till! :)

Eftersom jag flyttstädar nu så kommer det fram saker jag inte kollat i på ungefär 2 år. Så hittade en äldre datorväska och ett kuvert ifrån min 18-födelsedag från mormor och hittade pengar i. Klatchigt!

Men nu förtjänar jag en paus efter att ha städat ur köket, garderoben, och typ allt annat. Resan får jag ta imorron när bilen är packad och när jag dammsuger ur skiten. Men GUD va tomt det är på väggarna, dörren när jag fått ner mina tavlor och lovely hyllor!

Nu ska jag iallafall snart åka och äta mat och sen Harry Potter with the gang.

Inga kommentarer: