söndag 14 november 2010

Helg

Frisk som en nötkärna men hes som en gammal dam som rökt i 80år. Vart så glad imorse att jag väckte magnus för att säga att jag fått min röst tillbaka. Vilket varade i 3 min sen var det tillbaka.
Hursomhelst.
Torsdag/Fredag spenderades i Fridas lägenhet som vanligt. Sovandes på soffan men feber fram och till men tog mig i kragen och smittade ner mackor på musikalen. Endast 19st dock men jag var glad ändå. Sjukt skönt att sova på soffan efteråt iallafall!
Lördag var de till Djurås på engång till 12 och göra mackor och äta lasagne. Det vart väl 40-50 mackor på hela dagen. 2 föreställningar. Blir nog med i Falu kuriren med skönheterna också :) Lägger in kort sen för sitter i bilen och skriver och orkar inte trixa med kameran nu.
Kom iväg ifrån Djurås vid 10 kanske. Gasa hem och sen fixa ordning till Lucky på en halvtimme typ. Jäklar vad jag och Frida bälgade i oss på kort tid.
Ner till ''min'' 3dje lägenhet till 40 andra människor och krama magnus i 15min och sen bärde det av till älskade Lucky House. Där var det väl ett 30-40tal kanske. Men vi rockade väl stället ändå! Galet dålig DJ måste jag säga. Kunde ju inte remixa ordentligt. Och när dom väljer fel sista låt blir man ju lack. Igår var de något om att man alltid ska vara vänner eller något. Fail big time.
Hamnade i Jakobs lägenhet och myste med Daniel Adams Ray och Oskar Linnros i sängen medans Magnus sov på golvet nedanför (erbjöd det andra täcket men de uppskattades inte) och 3 killar myste i soffan.
Jag sov skönt iallafall! :)
Upp kl 7 och till hästarna och ge mat och sen invänta mamma och pappa och lasta Stelpa som gick ganska bra faktiskt.
Lämnade precis av henne i Skokloster och Ewes träning. Min lilla ängel. Har inte ridit henne på en vecka bara för jag varit så sjuk som jag varit. Vart lite känslosam imorse när jag kom till stallet.
Kommer sakna henne mest av alla!!!!
Men får träffa på henne till jul iallafall. Hälsade på skrutten Strakur också. Helt undebara hästar jag har. Ska skaffa mig ett jobb som gör att jag får lite extra pengar och tid att ha två hästar! Eller fuska fram så jag får massa massa försäkringspengar! Eller uppfinna en grej. Får komma på något. Nu blir det Stockholm by night.

Inga kommentarer: