onsdag 17 november 2010

Onsdag

All the bitches in the house say yeah!
Iallafall. Tog en snabb sväng till Älvis igår. Fick med mig mina favorit pojkar Magnus och Jakob.
Stopp i Rättvik för frukost kl 15 eller vad den va och sen vidare till my hometown.
Chillade väl lagomt mycket. Insåg att jag inte varit hemma på ett bra tag. En månad eller så känns det som. Sjukt. Men har jag varit i Stockholm med mamma och pappa och vad finns i Älvdalen om inte dom. Haha, och alla mina kompisar också. Men gillar dom i Leksand bättre! :) Nääää klart jag inte gör.
Gillar alla lika mycket.
Satt och fikade med pappa och fick höra på historer. Några har man hört 100ggr men det kom några nyheter.
Bytte iallafall bil så lämnade min gröna plåtis med trasig vindrutetorkare till den blåa sportbilen och drog till Leksand.
Stopp i Mora och på hemköp i Leksand inser jag att min husnyckel ligger kvar i Fiaten som befinner sig i Älvdalen. Lyckat. Andra gången det händer. Känns bra. Hade väl lite små ångest där.
Men fixade sig genom att pappa skulle till Rättvik dagen därpå. Ringde Frida och skulle bo där som vanligt men på riktigt den här gången.
Slutade med att jag sov på Jakobs soffa medans Jakob sov någonannanstanns. Sov dock utan dator ensam för första gången sen i våras! Big whooop på de. Men kan nog inte göra det här. Känns för ensamt och mörkt.
Och idag vart det Rättvik hem till Mats och möta upp pappa och satt där och prata bilar, katter och strunt. Orkar inte skriva allt men vart en hel dag med boysen på P&L cafét och sånt där. Mys dag!

Inga kommentarer: