onsdag 10 november 2010

Onsdag

Idag fick jag lov att åka och luncha hästarna. Så när jag stog där ute och sopade av bilen så kommer en cyklist farande ner för backen. Och efter backen kommer en ganska tvär kurva och eftersom det är snö och halt kunde det bara gå på ett sätt. AS KUL var det. Hör att han försöker bromsa med handbromsen för det gnisslar till. Cykeln ställer sig på sidan och sen andra sidan och tillslut nästan ner i diket. Han faller såklart av cykeln. Det var länge sen jag såg något sådant kul. Och som de flesta vet så ligger man ju inte kvar om man ramlat utan upp på en gång och kollar sig om för att se om något sett. Och han kollar upp mot mig på en gång men tror att jag hann stiga undan så jag inte syntes så jag kunde gotta vidare på hans bekostnad.

Annars har jag sovit idag. Vaknade upp i soffan dösvettig om ryggen vid 3 så nu har jag nog inte så himla mycket feber kvar! :)

Inga kommentarer: