söndag 25 oktober 2009

Visste ni att...

Jag kör en Angelica och gör en:
Visste ni att...
...mina knän värker när jag är trött
...jag är otroligt morronpigg
...jag älskar väskor
...jag älskar att se på film, men somnar nästan alltid till den
...även fast jag är morron pigg älskar jag att sova
...jag är väldigt duktig på teknik
...jag är duktig på länder
...jag sover med tvn eller datorn på när jag är ensam ibland

...jag inte har åkte bergodalbana för första gången sommaren 09
...jag är ganska petig med skor och väskor
...jag hatar laga mat och folk undrar varför jag går HR
...jag vill besöka alla världsdelar
...jag har en kanin som heter Stifler efter Steve Stifler i American Pie
...älskar undulater och har haft en som älskade att bada i maten
...jag vill sova i Angelicas soffa tsm med alla kuddarna
...jag hatar att sova ensam och vill inte bo själv
...jag tror på utomjordningar
...jag är dålig förlorare fast jag inte vill visa de

...jag älskar att kolla på tv
...blir väldigt glad av ord

Någon får gärna kommentera eller berätta vad ni vet om mig:)

Inga kommentarer: