onsdag 28 oktober 2009

Onsdag

De är så tråkigt att vara själv.
Frida var över ett litet tag och visade några saker hon fått.
Så var ju Andrea här imorse eftersom hon sov här.
Sen har jag varit själv.
Var och red. Stelpa är fortfarande inte helt OK i benet. Tråkigt :(
När jag kom upp i morse så hade såret gått upp och de varade. Gjorde rent det så red jag ut barbacka i skritt en liten vända. Men jag vet inte om hon fick ont eller inte utan hon gick konstigt och ville vända. Så jag vände.
Lite tråkigt.
Får lite dåligt samvete över att jag åker ifrån henne några dagar.
Hoppas på att få åka hit igen på lördag.
Min lilla ängel.

Hade jag varit smart hade jag varit ute och gått idag. Men vart kvar inne efter att jag kom hem från Stelpa. Kollat på tv och gjort rent datorn. Och nu är de så mörkt att jag inte törs eller har lust.
Ska steka korv och äta med bröd.
Kom och håll mig sällskap! :(

Inga kommentarer: