söndag 11 oktober 2009

söndags mys

Hämtade en brun jossan på arlanda inatt. I flippflopps kom hon uttrampande ifrån ankommst hallen.
Trevligt. 02.00 var jag och linnea uppe och for. Vi gjorde stockholm HÅRT!
Railjam var ju lite succé. Trevligt men svin kallt. Men hamnade uppe i teaterbaren med petter,ida,linneaA,Hasse,janni och alla dom där. Var lite varmare.
Förresten har jag inte handlat så mycket. känns som om jag köpt fika och mat mer än saker. men saker har jag handlat. en sladd,bok, film och sånt. nödiga saker.

Kom hem vid halv 8 imorse iallafall. Sov fram till 10 då jag ställt klockan.
JAG har bytt däck på grodan. Pappa visade och jag gjorde. Bytte olja och lite sånt. så nu kan jag de. bra! adultspoint.


Och nu sitter jag i leksand. har de lite mysigt med dollarstore godis. Men halv ligger i en väldigt obekväm ställning. och törstig är jag. har bara sodastreamvatten som jag gjorde en natt.
Så går de Superman returnskanal 5.Minns när jag och pappa gick på bio på den för några år sedan. Gick lite halvt med på att kolla på den men gav mig sen. Och jag minns starkt att jag sa 'Men jag kommer aldig kolla på stålmannen iallafall' och mamma kolla lite snett på mig.
Inte visste jag att stålmannen är superman på svenska. :P
Men nu vet jag det!

Så kollade jag på one tree hill idag. Vart så jätte glad att de kom lite tårar när Nathan kom med i NBA.
Och nästa säsong börjar nästa söndag. Och Peyton och Lucas kommer inte vara med. Dåligt!
Nu när dom fått sitt lilla barn så slutar de. Känns lite segt faktiskt.

Kram

Inga kommentarer: