lördag 24 oktober 2009

Poängsättare

Eller vad ska man kalla det?

Procenträknare. Pinnar, Som Alexander i Adam och Eva sa på bussen upp till Dalarna.

Ja. De är vad jag och min käre vän Angelica Tillaeus har blivit. Vi satt på msn och disskuterade lite granna. Medans de var en 3 så tyckte den andra en 9.

Roligt var de iaf. Ganska lika men ändå olika.
Nu ska jag kolla på senaste avsnittet utav The City och lägga mig och sova.

För imorron ska jag jobba för första gången på 1 månad typ. Längtar efter lönen nästa månad.
För jag får ingen den här :(
Kom ihåg att ställa tillbaka klockan inatt. För man tar tillbaka yttermöblerna.
Vilket jag redan gjort. Så min mobil är kl just nu 21.00 och i min värld har inte körslaget slutat än!

Eller är de för tidigt med en jul bild? De är 2 månader fram till jul idag.
Men jaaaa. de är nog lite tidigt men bilder får vara kvar.
Men tvn visade Elf med Will Ferrell idag och de snöade så de kändes lite juligt.

Inga kommentarer: