torsdag 15 oktober 2009

Torsdag

har en mys morron. haha..eller nej.
gick upp tidigt och sitter fortfarande i sängen och klickar på datorn och kollar/lyssnar på vakna med the voice.

Kanske ska jag dricka te. men inte kom jag på, har ingen mjölk hemma.
Måste bara berätta.
Igår var vi på Fiskdelikatesser här i leksand. Hade rundtur.
Jätte trevligt och kallt och sånt men jag måste bara berätta om Ostronen.
Jag har aldrig ätit sånt. Som musslor ostron och sånt. Räkor kunde jag kaaanske äta när jag var lite.
Men nu förtiden äter jag verkligen inte skaldjur.
Men igår. Fick för mig att äta de igår. Jag hade lite tidigare smakat på vattnet som är inne i ostronet. Smakade helt ok. Verkligen flashback Spanien ifrån alla tapaskvällar. Lukten alltså.
Men igår tog jag en lite mums bit ifrån ostornet. Stoppade in de i munnen och så fort den landade på tungan så 'Nej, de här var fel' hostar till och tror verkligen att jag ska spy. Kan verkligen inte svälja men tillslut kommer den ner och känns som den ska upp igen. Men den stannar. FY FAN vad äckligt. men men. Smaken sitter kvar hela dagen. Så fort man tänker på de så kommer smaken. Inte idag men igår. USCH! BLÄ!

Tänkte att jag skulle diska och plocka lite nu på morronen. Men har typ 1tim på mig innan jag ska till skolan. Får se hur mycket jag hinner.

hej med er

Inga kommentarer: