lördag 31 oktober 2009

när jag dör

ska jag inte ligga på en enda plats. Jag ska spridas ut. Den som har turen att få göra de ska på en hel färd.
Eftersom jag ska till varenda kontinent i världen. Dålig mening men kom inte på någon bättre.
Om jag inte hinner eller har råd så ska den som ska ''sprida ut'' mig få åka dit.
Visst de är olagligt att göra så. men man behöver väl inte säga något om de?
För i filmer som familjen är värre så har dom ju urnan hemma. Då kan man ju lika gärna ta bilen och åka. Ha mig i en plast påse på flyget kanske.
Trevligt ska de vara. Ska inte skriva alla mina detaljer om det som kommer hända om förhoppnings vis hända om flera år.
För jag kollade på Elisabethtown med Orlando Bloom och Kirsten Dunst nu i helgen. Och han gör ju resan som han och hans pappa skulle göra ifrån Oregon till Elisabethtown. Vart inspirerad.
Men men. De kommer lite detaljer om allt möjligt lite då och då. Orkar inte skriva ut allt i ett.

Men annars kan jag berätta att jag sett ett antal filmer nu i helgen.
Kärlek på jobbet (Hugh Grant och Sandra Bullock), Elizabethtown (Orlando Bloom och Kirsten Dunst) och Den otroliga Vandringen (Chanse, Shadow och Sassie)
Har för mig att jag såg någon mer men har nog glömt den.

Nu ska jag nog åka och kolla till Stelpa och hennes sår som aldrig vill bli bättre :(
Är ju rid sugen nu!

Inga kommentarer: