tisdag 27 oktober 2009

Bye bye birthmarks

Hej.
Idag var jag och min käre bror och besiktade bilen i mora. Inte visste jag att den låg så nära vägen. Trodde den låg en bit in.
Så ringde Doktor Klas och bokade om tiden. Jag fick åka in vid 11 ist för 13.
Åkte dit och drog fram min fina vackra mage. Han tog på sig solglsögonen så hn inte skulle skära fel eftersom han vart bländad.
Nej skämt å sido.
Tog bort ett märke. Som såg snäll ut. Så jag visade upp han ett annat och frågade om de såg elakt ut. De gjorde den. Så vi slog två flugor i en smäll och tog bort den också.
Han skulle skicka in den till falun.
Om en vecka får jag reda på att jag har cancer :( Lite trist eftersom jag vill vara i sälen i vår. Får se hur de går med det.
6 stygn har jag iaf. Mina första stygn (L)
Jag älskar att ta bort märken. Det var undebart. Att känna när de sprutar in giftet och börjar skära och känna när han drar i skinnet men att de inte gör ont. Fabulous.
Och när han syr och drar. usch vad jag rös till där ett tag.

Sen for jag upp till mor min på hennes jobb. Fick lunch och satt med alla ungar. Vart där ett tag. kolla på hönor och allt. HAHA. roligaste namnet änsålänge!
Kanske jag ska bli förskolelärare istället.

Inga kommentarer: