söndag 24 maj 2009

oj

Jösses vilken vecka.
Måndags: Var kvar i Skokloster eftersom de hände en skada så tog hand om gården ytterligare en dag. Inte så roligt. Både för skadan och vädret.
Tisdags: Hade en heldag på Gillinge banan i Täby. Gjorde halkbanan på morronen kl 8.00. Var hur kul som helst! Åkte upp och ner i en bil,krockade,körde audi,skrattade och halkade runt.
Var hur kul som helst!! Hade klarat handbroms halkan bättre. Hade kommit runt om min åkkamrat hade släppt handen. Men annars var den lyckad. Sen typ 3 timmars Alcohol och drog kurs. Inte lika kul. Rätt trist. Visste en hel del utav de. De jag kommer ihåg är: Sitt inte i en bil med en påverkad förare. Och sånt där:) Men de var ju roligt iallafall. Fanns ju eyecandy.
Så efter den dagen var man lite trött. 9timmar ungefär. Men var ju vip så jag fick beställa lunch och äta med personalen. Medans de andra fick äta mackor ifrån en maskin eller medtaget. De var ju lite sweet. Men efter var man ju lite trött. Men jag körde mellan stockholm-Leksand. Och jag vart bara lite trött en lite bit, Men sjöng med radion :)
Onsdag: Skola. Hade öppet. Näst sista gången var de. Jag var i Soppan/vegen. Jag gjorde blomkåls soppa och Lökpaj. Pajen vart jätte god. Men jag är inte förtjust i blomkål så soppan vart så där.
Sen vart de filmtajm med Angelika och Andrea. Kollade på The Escapist och låt den rätte komma in. Jag tyckte The Escapist var helt okej. Lite Prison Break nästan. Eller nä. Men jag tycker om fängelse filmer så. Men den var bra. Lite annorlunda. Låt den rätte komma in. Var inte min cup of tea. Jätte dålig om man kan säga de.
Torsdag: Åkte jag hem. Tog de lugnt mest.
Fredag: Åkte bil till mora och tog en körlektion och satt och tränade lite sånt. Ska ta upp den här nu. Så de fixar jag. Hemligt hemligt. Åkte hem och åt. Sen åkte jag ner till jossan och kollade på talang och åt frukt. Sen American Pie-beta house. De 3 första kan man inte jämnföra med. Dom var bäst. Men jag tycker att de andra också är bra. Och den här var jätte bra faktiskt. Sjukhumo.r Precis som jag vill ha de. Så sov vi. Skulle ha brännt en skiva. Men jossan hittade inte 1-2 låtar så de fick de inte blir någon skiva alls:P
Lördag: Vi gick upp vid 8 för att ta bilen till Falun vid 9. Men en viss kvinna skulle ha ägg så kokade dom. Inte i 15 min. Utan kanske 5. :P
Kom iväg till 20 över 9. Kom till Falun till halv 11 eller något. Handlade lite grann. Stressade.
Sen åkte vi till Sjurberg,hämtade upp andrea. Kom till Leksand 20 över 2 eller något.
Lite försenat. 20 min. Sa att jag skulle vara där 2. och då är inte 20 min försent!
Då vart de Made in Dalarna. Miss Li,Patrik Isaksson och Sugarplum Fairy var de jag ville kolla på. Men de var lite mer olika. Inte så mycket folk som hoppats men de var ju helt okej. Draget kom igång vid 10. Då Sugarplum kom upp. hoppade fram till scen och stod där.
Sweet Jackie,She,the Escapoligist,never thought I'd say It's alright,merry-go-round och andra låtar. Sweeeet!:)
Sen gick vi ut lite och sen hände de lite saker. Haha. Hur härligt som helst.
What's happens in leksand,stays in leksand. För den här gången iaf.
Söndag: Jaa..De är ju de ovan som hände på söndagen;P Men kom isäng och sov 3 timmar. Sen upp igen. Att jag kan vara så morronpigg. De är sjukt.
Och nu resten av dagen har jag mest setat ner. Plockat lite och pratat och liknande.
Kollar på Söndags party med Filip och Fredrik. Vad har Carolina Gynnig gjort med ögonbrynen? haha. de är jätte blekta. Ser lite sjukt ut.

Hej med er. De vart ett långt inlägg

Inga kommentarer: