måndag 11 maj 2009

My lips like sugar

Ska skriva ett kort inlägg.
Idag har jag varit i skolan. lika trevligt som vanligt.
joggade runt springbanan på idrotten. På konditiontestet. Gick väl sådär. Hade tygskor och de är väl inte de bästa. Vet inte riktigt vart jag har min springisar.Dom ligger väl i påsen kanske... ska kolla upp de.
Så de gick lite tungt.

Sen skulle jag handla diskmedel. Men de vart mat och lite sånt. mandlar och havsalt. Ska göra några imorron eller något. Jätte gott.
men inget diskmedel.
ska springa in och handla efterskolan så jag kan diska.

Så var de meningen att jag skulle kolla på American Pie-beta house nu på kvällen men vart bjuden på tårtkalas:) och de säger man väl inte nej till så kom precis hem efter att ha ätit lite prinsesstårta och ätit kaka.

Men nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i min undebart stora säng.
En del brukar ju ha olika ändor av sägen när den är så stor. Men inte jag. Eller jo, om man sover 3 i sägen så kan man säga att jag har mitten delen.
men jag delar med mig när någon annan sover över. faktiskt!:)
Nej nu ska jag drömma.
hej med er

Inga kommentarer: