tisdag 26 maj 2009

Tisdag

Idag har de inte hänt så mycket. Skola som vanligt.
De skulle hända något roligt i skolgatan. Så skippade en stund av engelskan. Men fick de så de gjorde inget.
Men de gick i stöpet troligen och hände inget. Spei tror jag de var som skulle hitta på något lurt.
Sen gick jag hem. Handlade lite. Fy fan va dyrt de är nu för tiden. Handlade 4 saker och de vart 82 kr.

Och igår vart jag jätte glad faktiskt.
Fick reda på en gammal kompis till mig blogg. Så de var ju trevligt :) tycker jag.

Så har de ordnat sig för hästen. Både nu och fram till i Juli.
Så stelpa kommer troligen till leksand någon gång snart. :)
Längtar efter att sätta igång och träna på allvar. Känna ryggmusklerna komma tillbaka. Så slipper jag kanske ha ont så fort jag sitter en längre stund eller lite snett.
Att bli avkastad av en häst kan gå som de går. Ändå var de jaa..2-3 år sedan?
De kanske är sjukt men jag tyckte faktiskt om att rida Fluga, inte första gången då. Men efter ett tag då man lärt känna henne så var hon mysig.
Men snart så. Då blir de träning på allvar. Inget ranta runt i ringen. Kommer kanske inte ha tid med så mycket annat men måste får ordning på tölten och sånt.

Men nu ska jag fortsätta med träna prov. Och troligen packa lite kanske.
Arlanda imorron kväll! ihhh!

Inga kommentarer: