tisdag 5 maj 2009

Desperate Julia

Ligger här och kollar på Desperate Housewife.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Har inte så mycket att berätta. Skolan är helt okej,Har inte haft så många lektioner då alla lärare är sjuka,borta, och någonannanstanns.
Men har lite uppgifter att lämna in.
Men jag har allt i min ordning.
Men däremot vet jag inte hur jag ska pussla ihop mitt körkort. :/
Måste ha kortet om jag ska ha sommarjobb. De blir lite jobbigt...

Men på fredag tar jag tåget mot uppsala och bil mot skokloster och rider min häst igen!:)
Mysigt. usch vad jag vill sätta igång och träna igen. Känna hur hon flyttar sig för minsta lilla hjälper och bara ta en barbacka tur hon och jag.
Min adhd häst! ;)

Har även hört att minstingen också är en galning. De kanske är damp han har, Vad vet jag.
Men de blir nog bra.

(Lägg märke till att jag har jätte många meningar som börjar på M lite längre upp. Såg de nu)

Inga kommentarer: