fredag 15 maj 2009

whatup

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har inte skrivit på länge. Har inte hännt så jätte mycket i mitt liv. Förutom att jag sett att den här helgen är min enda hela helg som inte är upptagen fram till sommarlovet.
De är lite mysko.
Nästa vecka är de Made in Dalarna i gropen.
Sen London.Sen ska jag jobba.
Sen har jag sommar lov. De går fort nu.

Så nu tar jag mitt pick och pack och åker tåg/bil till alla undebara hästar,får och slit i stallet i skokloster.
Och jag vet inte hur jag ska göra med Stelpa heller..Är de ingen som behöver en häst kompis fram till Juli ungefär? :(

2 kommentarer:

Ida sa...

Har det löst sig med Stepla än? :) Hade du tänkt behålla Steplas lill kille eller ska han säljas?

Julia sa...

åh IDA!:) shit alltså!:D Jag får ju troligen låna Kveikja(hihi.har glömt stavningen) över Juni. Men fölet(unghästen som han är nu) får vara fram till inridningen. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på:)