fredag 31 oktober 2008

Sweet home..Älvdalen?

Mitt Höst Lov Är Slut.
Nja inte riktigt, De är ju fortfarande helg.
Fy Tusan vad fort de har gått.
Måndag: Ingenting förutom Fame rep på kvällen.
Tisdag: Bakade jag massor.Sen drog jag hem till Älvdalen över natten.Hängde med Jossan mest och gav henne ett (trumvirvel) presentkort på systembolaget! Och Tandläkaren på..
Onsdag: onsdag morron. Sen for jag ner till Leksand igen och Fame rep igen.
Torsdag: Borlänge nästa. For till Kupolen All By Myself. Men de är ju lite mysigt att gå runt själv och handla. hade tid med allt. Gick runt på Jule en halv timme och bara kollade. Köpte batteri och godis till slut!:) Sen på kvällen var de GENREP på Fame! Shit va härlig de var. Snart är vi igång.
Rättare sagt på Lördag är de igång kl 17.00 eller något!! Premiääär. (SVT var där och filmade igår.Gick att kolla på nyheterna)
Men jag lägger in en länk till det!
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1296991
Haha. Jespers perfekta min efter sin interjuv.
Och kolla in Fame hoppen i slutet och ner i ''spagat'' eller något i slutet!
LOOOOVE IT!
Fredag: Vila. Inget Fame rep eller något. Men jag ska i väg till Mora. Tandställningen krånglar och lossnar eller något så har får Akuttid kl 15.
Jädra tåg och bussar går ju inte som jag vill.

Solong Långkalsong.

Inga kommentarer: