onsdag 1 oktober 2008

interjuv

Imorron ska jag på ''jobb'' interjuv.
Funderar på hur jag ska ha håret,vilka tights jag ska ha.
Vad tusan har man på sig igentligen när man ska dit där man troligen kommer att vara en hel del den närmsta tiden.
Aja.
Tåg från Leksand vid 12 tror jag. Sen hämtar dom upp mig på tågstationen när jag är framme.
Hoppas jag. Ska ringa och höra hur de vart eftersom någon har snott min lapp jag skrivit upp sånna saker.
SOVMORRON!!
Berättar mer om min lilla tripp imorron!

Sen på fredag blir de verkligen ingen sovmorron.
Ska med ett tåg runt kl 7 på morronen i Leksand och sen till Mora.
Varför fick jag lov att få en tidig tid hos tandläkaren.
men någon får ta smällen och de blev väl jag.
Så måste jag ringa min käresta och fråga om han vill hämta upp mig efter tandis.Runt 10 eller när de blir.
De blir nog bra.

Men nu ska jag sova. Klockan är sent och ska upp om 12 timmar.
Sweet dreams hunnybeen

Inga kommentarer: