torsdag 16 oktober 2008

Online

Jag är visst online överallt nästan.
Loggar ju aldrign ut utan går bara över till nästa sida. Så på Facebook,Bilddagboken och här är jag typ online nästan hela tiden skulle jag tro.

Kollade på SOS Gute idag. kl 20.00 på 5.an. Stockholms veckan var på Gotland v 29. Jädrar vilka människor de finns.
Ska kolla in Färjan någondag också. Vilka rykten de går om de uppe på Långbers.
De är förövrigt min första lediga kväll den här veckan. hur SKÖNT som helst. Men ska upp runt 6 imorron ist. Inte lika härligt.
Och inga pengar får jag för de heller. Måste fixa de på någotsätt. För vill åka och handla snart. Behöver en kofta eller något. och strumpor. Och allt och lite till. Måste spara lapparna nu.
Julklappar måste köpas!
men har en över sen i vintras. Undrar vem som ska få den då?
Kanske lottar ut den här?
haha. inga som läser typ ändå. Men aja.
Om någon råkar läsa och vill ha min lilla överaskning så hojta till! :)
Den är väldigt bra att ha om vintern när de är kallt. och de är varken mössor,vantar,halsdukar eller sånt.:)

Inga kommentarer: