måndag 6 oktober 2008

BraceFacie

Hej Bloggen.

De har hänt mycket i mitt 17 åriga liv över helgen. De är ju alltid trevligt med förändringar tyckte jag och tröck in några stationer på tänderna.

Så glamoröst är de med en tandställning Linnea;P(!!)

Jo var ju hos tandregleringen i Fredags morse.
Gick in och la mig på britsen och hade en lite halv flummig tandis hos mig.
Hon satte in stationerna inget annat. Ser helt waicko ut. Ingenting är riktigt sammanhängande ännu.
Själva 'rälsen' kommer inte nu på Fredag. Då går de att köra på! tut tut!
Hade för tajt mellan de sista tänderna där de kommer sätta in en järngrej så just nu har jag några seperations band emellan som jag inte får tappa ut. Så går och känner på dom hela tiden.
Tänka sig. Nu är jag också en i gänget. fasst BlondisBella tog ju ut sin. Och Kenza har sin på baksidan av tänderna. Någon sorts ''osynlig'' tandställning.
Men jag drog på och nu har jag turkosa ringar på tänderna också.
All or Nothing! sa och dom satte in de.
De måste ju synas lite annars är de ju inge roligt.

På natten ringde min bror när jag låg och sov. För de var någon som ville prata med mej.
Och jag hade verkligen ingenaning om vem de var. Utan jag spelade med och de var ju så länge sen vi sågs och allt.haha. Lite skojj var de ju.
Så fick jag prata med Ida iaf. Hon visste jag ju vem de va. De var ju födelsebarnet. :)
Grattis i efterskott åt henne!

Pratade med petter(min bror) senare på lördagen och de visade sig att de var ju ingen annan är Linnea som jag hade pratat med. Hade ingenaning vem de var innan de. De var ju lite roligt.

Var förövrigt i Borlänge igår och handlade liite. Kommer senare idag när jag tagit kort!

Inga kommentarer: