tisdag 14 oktober 2008

Get over yourself

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Sångfågel
Är det nåt du absolut inte äter: Ägg,bacon,kaviar.
Kläder just nu: Vila jeans,HMtshirt.
Musik just nu: McFly
Vad sa du senast: Eller så är de västerås.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:Då man hade stora kjolar och sånt. Eller räknas 70tal? Eller nå Hairspray utspelar sig
Längd och vikt: 159 och något på 50 skulle jag tro
Hur många kuddar sover du med: Två st
Favoritväder: Vårväder.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: toapapper,sällskap och en radio som intebehöver ström.
Spelar du nåt instrument: Var naturbegåvning på fiol när jag var mindre.
Morgon- eller nattmänniska: Morron!!
Sparare eller slösare: Slösa
Vem är viktigast för dig: min familj.
Bästa film: Pearl Harbor och Troja eller Notting Hill
Tror på liv på andra planeter: yes
Kommer du ihåg din första kärlek: Har aldrig varit kär faktiskt.
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: japp
Hur många barn har du/vill du ha: Vill inte klämma ut något.Isf ska jag köpa ett.
Bio eller promenad: Beroende på vädrer
Snarkar du? Ibland tror jag .vet inte riktigt.Ingen har sagt något iaf
Rädd för insekter? Beroende på storleken.
Äckligaste insekten: Fästingar.
Bästa bok? Systrar i Jeans(alla 4).
Vad vill du jobba som? Hotell eller något receptionist någonstanns
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): Städat
Gungar du på stolen? Nej.ibland bara.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Säkert
Hur många syskon har du? 1storebror!
Vad är du mest rädd för? Att begraven levande
Är du rädd för blod? nejSaltar du på maten? nej.
Gillar du att sjunga? Ja
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Hotell o Resturang-HotellTurism.För jag vill jobba med hotell eller någotsånt
Anser du att du är stark? nja.
Brukar du sola? På sommaren
Vad gör du om du får hicka? Hickar vidare
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej
Kaffe, te eller inget? Te om jag får lov att välja. Annars juice

Inga kommentarer: