fredag 24 oktober 2008

PopIdol

Har inte orkat skriva något om Idol ännu. Har bara ett 2 program med det idag.
Men de var ju ABBA-tema idag.
Ryser när jag hör låtarna ibland. Vill ha tillbaka musikalen från Globen:)
Hur som helst.
SKICKA HEM JOHAN PALM!!
Har sjunger inte bra och har är läskig.
Ser ut som en 10 åring och ser ut som han sminkar sig själv.
Eller jag vet inte riktigt om han gör de eller inte men asjobbigt att kolla på honom iallafall.
Drygt!!
Har sjunger ju inte ens rent. Tyckte inte om honom från början heller. Kunde dom inte vänta typ 1 år tills han fick mogna på rösten (utan målbrottet) och sen sökt.
Tycker jag.
Och Larssan då. (Lars) hittar på sina egna verisoner. Idag på Mamma mia så var de typ Sweeney Todd vs mamma mia. Lite roligt. Såg bara snabbgenom gången utom de sista.
Och Robinarna. Dom tycker jag om.
Men mest av allt så tycker jag om Alice.Alice Alice.
Inte för att jag har en förkärlek till alla asiater typ. Men hon är ju såååå härlig.
Älskar när hon sjöng These Words (Natasha Bedingfield)
Hoppas på henne.

Inga kommentarer: