tisdag 21 oktober 2008

So What

Sitter här i källaren och skriver för mig själv.
Men har inte så många kompisar så de blir så.
De få jag umgås med bor jag med,pratar jag i telefon med eller träffar dom i skolan när jag går i skolan.
Men aja,lite trist.
Igen vill ju hälsa på mig heller bara för jag råkar bo med några stycken
Men Jossan var då här förra vintern! Och sov när vi skulle kolla på Sunes Jul.Tog upp hela min säng så jag fick lov att hitta en filt och klämma ner med i brevid!
Vi tar om de iår igen tycker jag.

har vart i Mora en sväng med Marie och John idag. Var på julbordsmässa. Såg några jag kände igen iallafall.
Sen har jag inte gjort så mycket mer.
Får hem Dagboken-jag sökte dig och fann mitt hjärta. Jag vet de är gammal och jätte bra. Men jag har inte sett den.
SKANDAL!!
Men ibland är de bra att se en film lite efter alla andra. Varför de är bra vet jag inte med de vart så den här gången.

Lägger in lite bilder från i helgen imorron eller någon annan dag jag har lust med! :)

Inga kommentarer: