torsdag 25 september 2008

you Cooking lover

Idag har jag ridigt Dani och Oliver. De vart några timmar ute.
Har ju varit skit skönt väder ute. Shit va mysigt de va. Red en lite längre tur på Dani. Red i sand taget. Lite pigg var han. De åker ju cross där också så de har blivit små gupp. Så när jag ville trava började dani galoppera och de kändes lite sjukt i dom där guppen:)
Men de är skönt att rida 2 hästar. Lite jobbigt men de känns bra efteråt iaf!:)
Och Oliver tappade skon så fick gå halva vägen hem typ!

Så när jag kom hem kom en hund springande. Någon hade glömt stänga balkong dörren när dom får. Så han har antlagligen varit ute en liten stund.
Så satte jag igång med maten. Fisk i ugn m fullkorns ris.
Så hade jag äpplen kvar så har gjort en äppelkaka som står inne i ugnen nu. Hoppas den blir god för de fanns inte tillräckligt med socker. Och så hittade jag inget dl mått så gissade med mjöl och mjölken. Blev inte så bra.Lite hård men ajaa..De får vara så!
Men nu måste jag börja göra mig iordning. För ska och kolla när dom är inne och dansar runt halv 9.

cya later alligators.

Inga kommentarer: