söndag 7 september 2008

My Shopping day

Var ju i Borlänge med Kajsa igår.
Handlade lite utav varje.
-Popcornskål utav porslin. Lagerhaus
-Pusstuggummin. Lagerhaus
-foundation Loreal. HM
-Mascara Maybelline. HM
-Cartoonpåse. Lagerhaus
-Fruitljus(doftarunderbart). Lagerhaus
-Godis. mumsfilibabba

Godiset är i skålen och påsen orkade jag inte ta med.

Tänkte att de var en fin bild,så kanske jag kan se ut om jag vill:)

Jack/kappa stl170(!!!). Lindex
Köpte även:
-Jeansväst (25kr!!!) Wear it
-Strandklänning(25kr!!!) Wear it
Men de vart inga bra bilder.
Så har jag även glömt bort att fota kläderna/skorna jag köpte i stockholm i Augusti.
Men vart inga bra bilder på de heller. Så skiter i de.
-Gråa slim jeans. bikbok
-Svart halvlång yllekofta. bikbok
-4 par skor
Men har ''förstört'' yllevästen. Den är inte lika lång och den är mer 'ihopsatt' än den var förut.
Även fasst jag hade den på 30grader när jag tvättade. Den passade perfekt att ha med ett par tights till bara. Men inte längre. Drar lite i den då och då. De ska funka. Hoppas. :/ Älskade den.
Varför skulle jag tvättade den för? Den hade två små vita ränder efter något så slängde jag in den. Men var helt säker på att de bara va 30grader som de stog. Och de var inge handtvätt heller för de var ingen hand på lappen
Ska aldrig mer tvätta den. bara i yttersanödfall.:(
Så om nån som läser de här vet hur man tvättar sånt och får tillbaka de ursprungliga kan väl höra av sig.
Sitter här i Leksand själv. Förutom Así.
Alla flickorna är i Djurås på fame repetion och olle är i skogen.
Dom mindre flickorna bråkade igår om vem som skulle vara hemma med hunden idag för igentligen skulle jag varit med på famet. Men jag tog på mig att vara hemma. Har ju flera helger att vara där.
Skriver kanske mer sen. Känns som jag har glömt något. Men ska dra lite i koftan.
cya.
(Orkade inte förminska bilderna förutom jackan så om man klickar på dom blir de jätte stora. men inte jackansomsagt:)

Inga kommentarer: