måndag 22 september 2008

I've got to be Carried away

I've got to be Carried away

Sitter här och gör ingenting igentligen.
Kom hem från Fredrika och Evelina efter att ha spelat Guitar Hero. men skiteve spelar bara en låt så hon vann över mig med 1000p.
Och jag spelar alla medans hon har spelat just den låten heeela dan. Och när hon nu började.

Sitter och funderar hur de ska bli med Matte B. Funderar om jag ska fortsätta eller inte. Den jädra skit matten. Ligger sisodär 2 veckor efter eller något, och om man ska bli chef över alla receptionister någon gång lär man väl få lov att ha B kunskapen. Men va fan.
De finns ju miniräknare?!
De är typ i mitt huvud 15/7 (ist för 24/7 för jag ska ju inte ljuga)vettetusan hur jag ska göra med den där.
Alla bara ''gör de,annars kan ju inte börja högskolan'' ''Du kommer ångra dig.''
Men va tusan. Jag går inte den här linjen för att gå till högskolan!!!
Visst de hade varit roligt att gå en fortsättnings kurs inom Hotel and Manegment(eller hur tusan de stavas) utomlands eller något någon gång.
Jag SPYR matte.

Om ni funderar varför jag blir Carried away är för att jag får snart hem sex and the city filmen.Om ni funderade!

Inga kommentarer: