fredag 12 september 2008

Mr chocolatecake

Idag har jag inte haft någon lektion.
Anneli var på konferens så vi skulle fortsätta på våra hotell. Frida hade ingen fantasi så vi gick och åt typ direkt. Jag har redan fixat de första.
Sen kom vi på den smarta idén att fråga Ingrid om vi fick skriva färdigt artikeln på svenskan hemma eftersom vi bara har två lektioner på fredagar som just är hotell och svenska.
och de fick vi. Så vi drog till de vanliga coop.
Eftersom jag visste att jag skulle bli själv nu på kvällen köpte jag en chokladkake mix och fixade till. och frukt.
Satt hemma hos Frida ett tag. Sen for jag hem och svullade.
Me loves Mr chocolatecake.
Har kollat på två filmer. Clueless och the Stepford wifes.
Clueless är en gammalfilm. rätt bra men ja. kollas bara på när man har tråkigt.
the stepford wifes är ju mitt framtida jobb så. Men har inte orkat kolla färdigt.

Visste någon av er som råkar läsa att Victoria Silverstedt är sångerska från början.
Jag hade ingen aning. Frida lyssnade på henne när hon var liten. Jag har ingen aning om de. Hon är bara hon. Playboy bunny och svergies egna tuttlisa.
Här är en låt som jag tycker är lite bra med henne:)
Enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=QTMIWchhSLE
(fixade inte in själva videon och är för trött för att försöka. Så länken kom bara)


Imorron är de fest.

Inga kommentarer: